Skip navigation

Twitter to w krajach anglojęzycznych absolutny fenomen ostatnich kilkunastu miesięcy. Komunikator ten można w barbarzyńskim skrócie określić tak: to jakby wysyłać 140-znakowy opis na gadu-gadu do całego świata oraz ludzi, którzy są na naszej liście kontaktów. Są dni, kiedy na blogach o technologiach i webie 20 procent newsów dotyczy tylko i wyłącznie Twittera. Każdy, kto w USA zajmuje się PR-em, marketingiem internetowym, nowoczesnym dziennikarstwem albo tech-czymkolwiek, jest albo za chwilę będzie na Twitterze.

Nie dziwi mnie więc, że powstają strony takie, jak Game Industry Tweet, która… robi to, co ma w nazwie, czyli zawiera kontakty do wszystkich ludzi z branży gier, którzy ujawniają się na Twitterze. Świat jeszcze nigdy nie był taki mały.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: