Skip navigation

Oddaję głos specjaliście w tej dziedzinie: Jeremiah Owyang o tym, jak duże korporacje reagują na personal branding swoich pracowników. Kluczowy cytat:

Despite that social technologies can improve customer relationships, the risks may be too great for some companies to bear, as a result, some corporations will shy away from allowing employees to have personal brands.

Z ich punktu widzenia, jeśli ich branża nie wymaga, żeby firma miała twarz, to jest to zbędny zabieg. Wykonywany najczęściej, jak pisze Owyang, za pieniądze pracodawcy.

Po co  firmie produkującej ogórki taki ambasador swojej osobistej marki? Z drugiej strony: w mediach akurat powinien być to standard.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: