Skip navigation

Bardzo dobry artykuł na GigaOM. Za dużo w nim odnośników, żebym nawet próbował to syntezować, w każdym razie przyszłość przed tymi, którzy nie boją się produkować wysokiej jakości kontentu wideo, jest dobra, choć nie pozbawiona ryzyka. Reklamodawcy też powinni trzymać kciuki: wraz z rozwojem i mnożeniem się treści, powinna spadać cena obecności w materiałach filmowych.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: