Skip navigation

Krótka piłka: o banner blindness wiadomo od lat: każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z kampaniami bannerowymi w internecie wie, że ludzie ani na nie nie klikają (2% CTR to wielki sukces, większość jest wyrażana w promilach), ani ich nie oglądają: bo mają na komputerach oprogramowanie blokujące reklamy. 

Nielsen, wielka firma badająca internet, ogłosił za to ustami swojego szefa, że ku ich zaskoczeniu nie spada globalnie popularność płatnych reklam przy wyszukiwarkach (na przykład Google czy Yahoo!). Dwie przyczyny: są dobrane kontekstowo oraz nie daje się ich wyłączyć.

Trzecia przyczyna, o której nie było mowy: ludzie mylą je z organicznymi wynikami wyszukiwania.

About these ads

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

WordPress.com Logo

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Twitter picture

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

%d bloggers like this: